Сонячний веломобіль Pedilio
Зазвичай веломобіль являє собою триколісний велосипед, вмонтований в аеродинамічний корпус, але останнім часом з'являється багато нових чотириколісних моделей, які вважаються більш стійкими і пристосованими для високих швидкостей. Одним з останніх представників цього сімейства виступає Pedilio, здатний розвивати швидкість до 45 км/год.
Створена німецьким винахідником Томасом Фібахом одномісна веломашина отримала 21-швидкісну трансмісію з педальним приводом від правого заднього колеса і ступичним мотором в лівому задньому колесі, який може виступати в якості асистента м'язової силі велосипедиста.
Електромобілі наступають: новинки Женевського автосалону
З 7 по 17 березня у Швейцарії проходить одна з головних подій автомобільного світу – Женевський автомобільний салон. Цього року в центрі уваги виставки складають електричні автомобілі.
Причина такого ажіотажу не лише у кількості представлених "не бензинових" автівок, але і їхні характеристики. Вперше широкій публіці показали найшвидший електромобіль у світі, а також машину, яку можна зарядити усього за п'ять хвилин.
Ось лише деякі з найцікавіших новинок виставки, які вже показали громадськості.
У Citroen представили Ami One: електромобіль, на який не потрібні права
Компанія Citroen представила маленький електромобіль, для водіння якого не потрібні водійські права.
Цей компактний електромобіль класифікується як мопед і він чимось схожий на Renault Twizy. Завдяки такій класифікації за кермо Ami One можна сісти вже в 14-16 років.
Новинка може розвивати швидкість до 45 км/год, а на одному заряді долати 100 км. Зарядити новинку від Citroen можна від публічної зарядної станції (час зарядки складає всього лише дві години, – ред.).
Електросамокат для міста: чому зростає популярність цього виду транспорту
Ще кілька років тому електросамокати на українських дорогах виглядали дивно. Однак, нині такий вид транспорту стає все популярнішим. Він компактний, нескладний в експлуатації, та коштує не так і багато. Звичайно, має такий самокат і недоліки. Тож варто купувати електросамокат чи ні – поговоримо далі.
Анастасія Нечипоренко користується електросамокатом вже 8 місяців. Вона назвала усі переваги та недоліки цього виду транспорту. За цей час вона проїздила вже близько тисячі кілометрів.
Переваги електросамоката
Прохідність. Очевидно, що на електросамокаті можна проїхати усюди: і по широкій велодоріжці, і по вузькому тротуару, через парк тощо. Як приємно їхати на своєму транспорті, поки місто стоїть у корках.
В Ізраїлі створили електромобіль, якому не страшні пробки
Ізраїльський стартап City Transformer показав свій компактний електромобіль, здатний вирішити проблему міських пробок.
Розробники відзначають, що новинка отримає серійне виробництво вже в 2019 році.
Головною особливістю сітікара є те, що електромобіль зможе звужувати колісне шасі для парковки або проїзду вузькими вуличками. Також це стане великим плюсом в пробках, адже за допомогою такої функції автомобіль зможе рухатися по перевантажених вулицях просто між іншими машинами.
Відповідно до заявлених розробниками даних, компактний електромобіль зможе проїжджати на одному заряді близько 200 кілометрів, і розвивати швидкість до 90 км / год.
Вартість новинки буде досягати 10,5 тисяч доларів.
Джерело: AUTOGEEK
Перший електромотоцикл, повністю надрукований на 3D-принтері, представила BigRep
Всі конструкційні елементи мотоцикла Nera, за винятком електротехнічного блоку, віддруковані на 3D-принтері.
Раніше був представлений цілий ряд концептів електричних мотоциклів, які ефектно порвали з класичним дизайном епохи дизельних моторів. Але як буде виглядати потужний байк, дизайн якого розроблений спеціально для виробництва методом пошарового друку? Німецька компанія BigRep на виставці Formnext в числі інших концептуальних розробок показала робочий прототип електричного мотоцикла, корпус якого повністю виготовлений на широкоформатному 3D-принтері.
Мотоцикл Nera, має габарити 190 х 90 х 55 см, видрукуваний на власному принтері BigRep наповнювачами ProHT, ProFLEX, PETH і PLA через сопла діаметром 0.6-1.0 мм з висотою шару укладання 0.4-0.6 мм.
«Богдан» представив виготовлену для Євросоюзу першу українську електровантажівку
Першу українську повністю електричну вантажівку, виготовлену для данської компанії Banke Electromotive, представив «Богдан» у стінах луцького ДП «Автоскладальний завод №1». Про це повідомляє прес-служба корпорації «Богдан».
Електромашина ERCV27 призначена для механізованого завантаження твердих побутових відходів. Вона працюватиме у містах Європейського Союзу.
«Ця електрична техніка відповідає сучасним технічним стандартам і виготовлена згідно з європейськими екологічними нормами. Як відомо, від 2025 року містах Євросоюзу планують заборонити рух автівкам з дизельними двигунами. Тож виробництво таких вантажівок є не просто перспективним напрямком, а й необхідністю в умовах новітнього ринку», – зауважили у прес-службі «Богдану».
Трактори на дровах: українці почали вигадувати "дровомобілі" через паливну кризу
Фермери вже майже не жартують, бо солярка в дефіциті, а ціни на неї кусаються.
Українські фермери відчули дефіцит і значне зростання цін на солярку протягом останніх тижнів. На думку багатьох експертів, криза на паливному ринку штучна і має політичне підґрунтя.
Пенсіонер Микола Петрович нині енергонезалежний – після стрімкого подорожчання пального він переобладнав свій «Мерседес» і тепер їздить на дровах. Винахідник каже, що його авто може розганятись до 100 км/год і при цьому споживати три відра дров на 100 кілометрів. Машина на дровах економічна та екологічна. Про диво-автомобіль і його власника добре знають у навколишніх селах, особливо ідея сподобалася фермерам. Після подорожчання пального вони розглядають варіант переобладнання сільськогосподарської техніки із дизеля на дрова. «Хай нам пропонують, будуть купувати трактори на дровах. Іще ж не роблять трактори на дровах. А поки солярка, іншої альтернативи нема», – кажуть вони.