Strati: перший у світі електромобіль з 3D-принтера
Strati від арізонської компанії Local Motors представляє собою перший в світі електромобіль, надрукований на 3D-принтері. Його проектування і виробництво зайняли 5 місяців – однак розробку майбутніх моделей можна звести до шести тижнів, а безпосередньо друк – і зовсім до 24 годин. Слід визнати – це неймовірно швидко.
Деякі компоненти автомобіля – такі як двигун, покришки, і підвіску – неможливо надрукувати, але більша частина машини, від шасі до сидінь, створена з посиленого вуглеволоконного термопластика, який має таку ж міцність, що і алюміній середньої жорсткості. Strati складається всього із 49 частин – порівняйте це з 25 000 компонентами звичайного автомобіля. Ціна машини становить 11 тисяч фунтів.
Mercedes готується до презентації найекологічнішого автомобіля
На честь відкриття у Пекіні нового дослідницького центру, німці показали свій концепт Vision G-code, що використовує максимальну кількість альтернативних джерел енергії. Vision G-code є втіленням інноваційних систем, що згодом будуть використовуватись на нових моделях. Презентація для широкого загалу має відбутись з дня на день, в рамках авто-шоу, що зараз проходить у Лос-Анджелесі.
Анонсовані технології ще не використовуються на серійних моделях компанії. Серед «зелених» технологій Vision G-code: двигун внутрішнього згорання, що працює на водні та призводить до руху передню вісь, та електромотор, котрий передає крутний момент на задню вісь.
У Луцьку презентували електробус, що який може змагатися із «бензиновими» маршрутками
Група конструкторів на чолі із В’ячеславом Полтавцем у Луцьку розробила автобус із електродвигунами, що може проїхати 250-300 кілометрів та має базову швидкість 80 кілометрів за годину.
Презентували автобус журналістам у суботу, 15 листопада, .
Директор ТОВ ВТП «Санрайз» ЛТД Юрій Девіцький розповідає, що подібні електроавтомобілі масово використовують в Європі, а нещодавно – і в Києві: «Приклади таких автомобілів вже є в Києві. Це китайські автомобілі легкові, які використовують як таксі. В Європі вже давно є такі автомобілі, в деяких країнах є стоянки спеціальні з електропідзарядкою».
Однак, за його слів, розроблений на базі «Богдан А091» електробус – це лише тестова версія. Перш ніж перевозити пасажирів, його вдосконалять.
4 новини від Тесла Моторс, які змінять весь світ
Багато провідних експертів та інвесторів вважають Елона Маска, засновника компанії Тесла, генієм та інноватором. Він сміливо ламає шаблони і впроваджує нововведення в тих сферах автомобілебудування та енергетики, де останні 50 років було накладено строге табу.
Як відомо власники електромобілів Тесла і виробників сонячних батарей SolarCity – родичі, і багато розробок вони робили спільно, що дало їм неймовірний поштовх у розвитку. І хоча в більшості штатів США та інших країн нафтовидобувні компанії роблять все можливе, щоб зупинити продаж електромобілів, Тесла йде вперед, кожен раз використовуючи все нові прийоми, більшість з яких широко практикуються в цифровому світі, але практично не використовуються в «традиційних» моделях бізнесу.
Літак на сонячній енергії здійснить перший політ над Швейцарією
Друга модифікація літака на сонячній енергії Solar Impulse, перший кругосвітній політ якого відбудеться в 2015 році, підніметься в повітря над Швейцарією в понеділок, передає телерадіомовна корпорація Бі-бі-сі.
Протягом останніх тижнів літак пройшов через серію різних тестів і випробувань, в ході яких практично досяг швидкості, необхідної для того, щоб піднятися в повітря. Як запевняють автори проекту, якщо погодні умови будуть задовільні, повітряне судно підніметься в повітря над Швейцарією приблизно в 07:30 за місцевим часом.
Презентація другого модифікації Solar Impulse пройшла на швейцарській авіабазі Пайерн 10 квітня. У новій моделі винахідники збільшили вантажопідйомність літака. Крім того, були збільшені розміри: розмах крил становить 72 метри, що можна порівняти з Airbus A-380. При цьому важить нова модель 2,3 тонни, що становить менше 1% від ваги A-380. На крилах і фюзеляжі моделі встановлені 17248 сонячних панелей.
Електричний автобус б'є рекорди: 1100 кілометрів за 24 години на електротязі
У той час як електричні автомобілі заполоняють заголовки газет, електричні автобуси мовчки виїжджають на дороги, і на практиці показують, що вони теж можуть позмагатися.
Електричні автобуси насправді є відмінною альтернативою дизельним монстрам, масово виробленим в минулому, але вони страждають від одного важливого обмеження: дальності поїздки. Електробус Proterra, зібраний в Південній Кароліні, кидає виклик обмеженням, просто побивши світовий рекорд за кількістю пройдених кілометрів за день.
В рамках тесту, проведеного минулого місяця, один з електробусів Proterra проїхав більше 700 миль (1126.54 км) протягом 24 годин за маршрутом, призначеним для імітації приміської (довші маршрути на високих швидкостях) і міської (водіння з великою кількістю зупинок) місцевості та відповідних їздових циклів.
Багата на нафту Норвегія пересідає на електромобілі
Норвегія – одна з найбільших нафтових держав Європи. Але це не заважає країні переживати справжній електромобільний бум. Норвежці – світові лідери за кількістю електромобілів на душу населення.
Мешканець Осло Еспен Андреассен не так давно став щасливим власником новенького електромобіля марки Nissan Leaf. Тим самим він долучився до лав понад 4 тисяч норвежців, які 2013 року придбали собі автомобіль або з гібридним двигуном, або повністю з електромотором.
Звільнення від податків і окрема смуга
Це 9% усіх проданих у Норвегії нових автомобілів за цей рік. Така ринкова частка свідчить про справжній бум. При цьому вражає, що у світові лідери за кількість електромобілів на душу населення вийшла держава, головне багатство якої становить нафта.
Свій вибір на користь електричного засобу пересування Еспен Андреассен пояснює суто прагматичними міркуваннями. "Взагалі-то автомобілі в Норвегії через особливості податкової системи дуже дорогі. Часто вони навіть удвічі дорожчі, аніж у країнах з таким же рівнем життя, – розповідає співрозмовник. – А от електромобілі практично не оподатковуються. Якби ми купили машину з бензиновим або дизельним двигуном, вона обійшлася б нам приблизну в таку ж суму".
Електрична мікровантажівка
Із березня 2012 року в Європі продається крихітний міський електромобіль Renault Twizy. Цей малюк може перевозити двох людей, що сидять один за одним. Електромотор дозволяє розвивати швидкість до 80 км/год., а запас ходу теоретично досягає 100 км на одній підзарядці блоку акумуляторних батарей. Об'єм багажника – 65 літрів.
Невеликі габарити Twizy (2338 ? 1237 ? 1454 мм), маневреність, простота паркування і підзарядки особливо припали до душі бізнесменам: службам доставки, сервіс-центрів і взагалі всім, кому потрібно якнайшвидше дістатися з точки А в точку Б в умовах завантаженого міського руху. Враховуючи потреби бізнес-замовників, на яких припадає понад 60% продажу Twizy, компанія Renault створила модель Twizy Cargo.