Меню

Login Form

Увійти

Лічильник

За підтримки

Реновабіс

Суть Різдва: прослава Христа чи передріздвяні знижки?

28 листопада в усьому світі відзначається День без покупок. Це свято започаткував Тед Дейв, який, сам будучи рекламістом, стверджує те, що реклама обманює, переконуючи людей в тому, що вони будуть щасливішими, якщо придбають ту чи іншу річ.

І справді, наше суспільство у своєму прагненні бути щасливим насправді женеться за якимось примарним щастям. Відбувається підміна понять, де щасливою є не та людина, яку люблять, цінують, за яку хвилюються, яку чекають, а та, яка є успішною, має багато грошей і може дозволити собі купити все, що завгодно. Цінність уже не становить людина, дитина чи сім’я, цінність полягає в тому, що і скільки всі вони можуть придбати.

Вже починаючи від дитячого садка і школи друзів вибирають через призму того, як ти вдягнутий, які в тебе іграшки, яка модель мобільного телефону, а діти, які «недотягують» – відсуваються в сторону, висміюються, з ними не дружать. Такий порядок речей і ставлень продукують дорослі, діти тільки копіюють батьків, а також і той загальний настрій, який нав’язує їм суспільство через рекламу, передачі, фільми, ЗМІ.

Детальніше...