Меню

Конкурс до дня Творця

День Творця

 

Календар 2019

Login Form

Увійти

Лічильник

За підтримки

Реновабіс

30 модних брендів уклали угоду про обмеження використання пластику

Більше 30 світових брендів приєдналися до екологічної угоди про скорочення обсягів використання пластику.

"Модний пакт" підписали під час саміту G7, який відбувся наприкінці серпня у французькому Біарріце. 

Документ передбачає, перш за все, боротьбу зі зміною клімату, вирішення проблем забруднення Світового океану і підтримання біологічного різноманіття.

Підписанти – Adidas, Chanel, Burberry, Herm'es, Nike, Puma, Prada, Capri Holdings (Michael Kors, Jimmy Choo і Versace), H&M, Gap Inc.,великі рітейлери - Galeries Lafayette, Matchesfashion, Nordstrom і Selfridges Group та багато інших - пообіцяли переслідувати мету нульових викидів парникових газів до 2050 року і перейти на відновлювану енергію до 2030 року.

У найближчі десять років компанії також зобов’язалися відмовитися від одноразових пластикових предметів у магазинах і рітейлі та позбутися матеріалів, які сприяють потраплянню мікропластика у Світовий океан.

Між тим, «модний пакт» не має юридичної сили.

Примітно, що перед самітом президент Франції Емманюель Макрон доручив керівництву групи Kering, яка володіє брендами Gucci, Saint Laurent, Alexander McQueen, зібрати коаліцію з провідних світових модних компаній для підписання пакту.

Джерело: ecotown

 

Прокоментуйте: