Актуальна тема

Меню

Великопосна ініціатива 2024

Австралійський стартап виготовляє чашки для кави, які можна з’їсти

Австралійський краудфандинговий стартап Good-Edi виготовляє чашки для кави, які можна з’їсти. Мета – боротися з одноразовими виробами, які мають поліетиленову оболонку.

Ідея стартапу виникла в колег Анійо Рахебі й Кетрін Гатчинс під час обідньої прогулянки в Мельбурні, коли вони побачили відро для сміття, переповнене одноразовими стаканчиками, пише Bloomberg.

Після «сотень годин на кухні» й близько 250 змін рецептів вони винайшли їстівну тару, яка біологічно розкладається. Така тара підходить і для гарячих, і для холодних напоїв. Вона складається із суміші житнього борошна, пшеничних висівок, вівсяних висівок, цукру, солі, кокосової олії й води. Винахідники стверджують, що контейнер залишається хрустким протягом 40 хвилин, якщо тримати в ньому гарячу напій, а холодний там можна зберігати близько восьми годин.

Утім, цей контейнер має смак несолодкого пшеничного печива, а також може збільшити вартість чашки кави на винос на один австралійський долар (0,63 американських долара), зауважує репортерка Bloomberg Businessweek.

У 2021 році компанія зібрала близько 98 000 доларів США на краудфандинговому сайті й зараз виготовляє близько 500 чашок на день для кавярень, обсмажувальних і концертних майданчиків у всій Австралії. Цього року стартап хоче збільшити виробництво й розширити міжнародні продажі.

За даними Програми ООН з навколишнього середовища, у світі щороку випускають понад 250 мільярдів паперових стаканчиків для напоїв із пластиковою оболонкою, і лише близько 1% цих чашок переробляють.

За словами консультанта Future Market Insights Inc Ісмаїла Сутарії, використання паперових стаканчиків для гарячих напоїв із пластиковим покриттям зросте більш ніж на 9% до 2025 року, а споживання сягне 166 мільярдів одиниць на рік.

Водночас міжнародні корпорації прагнуть скоротити відходи. Зокрема, Starbucks хоче їх зменшити наполовину до кінця десятиліття й тестує багаторазові стаканчики на шести регіональних ринках. McDonald’s також тестує контейнери, виготовлені з суміші натурального пластику й біоматеріалів.

Подібні стартапи з виготовлення їстівних стаканчиків також є в Латвії й Болгарії, але питанням залишається їхня практичність і сприйняття споживами, додають у Bloomberg.

Джерело: The Village